Κυρία Χατζηαντωνίου μου, με το συμπάθειο, αλλά λέτε μπούρδες.
Διάβασα το
Τατιανολαμπιριστικο άρθρο της εξαιρετικής εφημερίδας
ελευθεροτυπία στο οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ εγκαλείτε έναν blogger
γιατί έκανε το χόμπι του , την τρέλα του , το μεράκι του επάγγελμα.
Το άρθρο σας κυρία Χατζηαντωνίου μου, με το συμπάθειο πάλι ,
ξεπερνά και το κους κους του Άλφα ( νομίζω ), ξεπερνά και το
νεανικό δελτίο του Star, και να σας πω την αλήθεια δεν μας πειράζει
που τα ξεπερνά, μας πειράζει που νοιώσαμε πως η (συμ)μετοχή του
καλού blogger
πιτσιρίκου στην «εξουσία» του τύπου σας ενόχλησε.
Γιατί άραγε; Τι είναι αυτό που σας ενοχλεί (ως δημοσιογράφο);
Γράφετε «Ο υπέροχα αιρετικός μας μπλόγκερ ξεκίνησε όπως πολλά
παιδάκια, κουβαλώντας τα μεγάλα όνειρα που σπεύσαμε να του
φορτώσουμε » Εσείς του τα φορτώσατε. Ποιος σας είπε πως είναι
υποχρεωμένος να σας τα κουβαλά;
Τον αναγκάζετε να απολογηθεί για την συναναστροφή του με
δημοσιογράφους. Πριν από το άρθρο σας πίστευα πως η συναναστροφή με
αυτόν τον κλάδο δεν είναι κάτι κακό. Τώρα αρχίζω να αναθεωρώ.
Τον αναγκάζετε να απολογηθεί για την συμμετοχή του σε ραδιοφωνική
εκπομπή. Δεν εγνώριζα ότι αυτό το προνόμιο το έχουν μόνον όσοι
έχουν την έγκριση της ΕΣΗΕΑ.
Η αλήθεια είναι πως διαβάζοντας το άρθρο σας γύρισα ενστικτωδώς
στην πρώτη σελίδα και είδα με μεγάλα γράμματα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ούτε
Εσπρέσο ούτε Τράφικ. Περίεργο!
Επειδή ως γνωστόν όμως ημείς δεν είμεθα φαλλοκράται και νιώθουμε
βαθιά θλίψη και αγανάκτηση όταν δημοσιογράφοι εγκαλούν αναίτια
μπλόγκερς οι Κανίβαλοι προτείνουν να αντιστραφούν οι ρόλοι.
Να γίνετε εσείς μπλόγκερ και ο πιτσιρίκος δημοσιογράφος. Πως σας
φαίνεται σαν ιδέα;
Μόνο που αν γίνει αυτό ο πιτσιρίκος θα πρέπει να παίρνει το μισθό
σας και εσείς να αρκεστείτε στα ταμεία της τράπεζας που κατά το
άρθρο σας νέμεται . Σας υπόσχομαι μάλιστα καθημερινή συνεργασία με
ραδιοφωνική εκπομπή.
Δεν κρίνω τον πιτσιρίκο ως μπλόγκερ , δεν δικαιούμαι κυρία
Χατζηαντωνίου μου να κρίνω της επιλογές του. Ίσως γιατί δεν τον
γνωρίζω. Ξέρετε κυρία Χατζηαντωνίου μου συνηθίζεται όταν θέλουμε να
κρίνουμε τις προσωπικές ή επαγγελματικές επιλογές κάποιου που ΔΕΝ
ξέρουμε να τον γνωρίζουμε πρώτα. Μπορεί να τον ζηλεύω και εγώ σαν
εσάς αλλά εγώ είμαι μπλόγκερ όχι δημοσιογράφος.
Θα μου πείτε: «συμφωνώ αλλά ο πιτσιρίκος ως δημόσιο πρόσωπο πρέπει
να δεχτεί την κριτική του τύπου».
Αν σας τελείωσαν οι κριτικές για όλα τα άλλα δημόσια
πρόσωπα και έμεινε τελευταίος ένας μπλόγκερ ε τότε καλά κάνατε. Σας
βγάζω το καπέλο. Σας βγάζω επίσης και ένα εισητήριο αλέ ρετουρ για
την Ρώμη. ( Εκεί δεν πάει τα ζευγαράκια η Λαμπίρη; )
Νομίζω ανοίγεται μπροστά σας καριέρα τρανή. Να πείτε στον κύριο
Σεραφείμ να σας εφοδιάσει και με μια «καραμπίνα» ώστε όποιος
μπλόγκερ τολμίσει να βγει παραέξω από την μπλογκόσφαιρα να
πυροβολείται στα 3 μέτρα.
Κυρία Χατζηαντωνίου μου, με το συμπάθειο και πάλι, κοιτάξτε την
διαπλοκή ( γιατί περί αυτού εγκαλείτε τον πιτσιρίκο) του κλάδου σας
και αφήστε την διαπλοκή των μπλόγκερς.
Εμείς μπορούμε ακόμα να αυτοοργανονόμαστε, ακόμα και όταν μόνοι μας
τρώμε τις σάρκες μας . Αλλά έχουμε μια αρετή που την λένε
αλληλεγγύη. Φαντάζομαι στον κλάδο σας θα είναι γνωστή εξ ακοής.
Έχουμε λοιπόν αυτήν την αρετή. Και όταν αναίτια συκοφαντείτε έναν
από εμάς τότε θα μας βρείτε όλους απέναντί σας.
Οφείλετε μια μεγάλη συγνώμη στον πιτσιρίκο και σε όλους εμάς. Αν
είστε λογοκριτικός κάντε του τέτοια κριτική. Αλλιώς λέτε μπούρδες.
Γιατί για τις επιλογές μας , το που θα γράφουμε το που θα μιλάμε ,
με ποιους θα συνεργαζόμαστε δεν σας πέφτει λόγος.
Περιμένοντας την συγνώμη σας....
RSS Feed για αυτό το θέμα 11
anonymous Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2006 6:20 μμ
Telika re sykofanti eisai poly enta3i typos
Nassos Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2006 6:31 μμ
να γίνεται ένας παραγοντίσκος της ελληνικής μπλογκόσφαιρας =================================================================== Ε; Αυτό δεν το κατάλαβα... Μήπως είναι και blogger-maker;;
αλλά κατέληξε τραπεζικό στέλεχος με ιδιόκτητη μεζονέτα και θέα στο Διαδίκτυο =================================================================== Και που είναι το πρόβλημα σας; Και να σας πω κάτι, μπράβο του που ένα τραπεζικό στέλεχος ασχολείται και με κάτι μη-τεχνοκρατικό, γιατί πολύ απλά εμείς οι απλοί άνθρωποι-bloggers θεωρούμε τα τραπεζικά στελέχη "συγχρόνους Σάϊλοκ" και ο "Πιτσιρίκος" δείχνει ένα τελείως άλλο προσωπο. Αλλά βέβαια, δεν μετράνε οι εμπειρίες μιας ζωής, αλλά το κοινωνικό status και τα ¬¬¬¬.
Συγγνώμη για την έκρηξη μου.
switters Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2006 7:29 μμ
Μπραβο μεγαλε. Γλυψε γλυψε κατι θα μεινει.
YellowRose Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2006 7:41 μμ
Switters th satyra pou exei kanei o sykofantis sto pitsiriko ligoi tin exoun kanei alla twra exei dikio. kai to pio kalo gia olous mas einai na exoume ayto pou leei "allhlegyh" kati typoi san kai sena switters grafoun anonyma kryades opos ayth pou egrapses kai nomizoun pos kanoun antistash sto katestimeno. Poios einai katestimeno o pitsirikos o sykofantis h h dimosiografos? Mporei na sou aresei o pitsirikos mporei kai oxi mporei na sou aresei o sykofantis mporei kai oxi pantos symfwneis de symfwneis me ayta pou grafei o sykofantis prepei na tou anagnwriseis pws grafei timia kai exei kai anoikta sxolia oxi san merikous merikous.Ayta. sykofanti symfonw me to pneyma sou keep it up
switters Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2006 9:07 μμ
Δηλαδη εσυ γραφεις επωνυμα; δεν ξερω το ιστορικο, αλλα η Χατζηαντωνιου εχει 100% δικιο. Και οχι δεν δουλευω στην Ε. Απλα δεν μου αρεσε η αισθητικη του πραγματος. Αυτα.
anonymous priest of orgy Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2006 9:31 μμ
...αγνοω τον pitsiriko...κατι εχασα , δεν διαβαζω & ελευθεροτυπια! ...αλλωστε ο ορος εχει χασει προ πολλου το νοημα του... ...ομολογω οτι σε γενικες γραμμες δεν συμφωνω ιδιαιτερα με τον sykofanti...αλλα του αναγνωριζω απολυτα το δικαιωμα του να λεει & να γραφει οτι ο ιδιος πιστευει (αρκει να μην αντιληφθω σχεσεις blog & company!). ...οφειλω να παραθεσω την αποψη μου περι ελευθεριας της αποψης...αλλλωστε αν δεν σου αρεσει κατι δεν το διαβαζεις ή πολυ απλα το απορριπτεις! ...συναινω λοιπον με την οποια παρουσα θεση του sykofanti... ...δωστε τους ολους...οπου & οπως μπορειτε...πολιτικους...οικονομικους παραγοντες...δημοσιογραφους & image makers...λαμογια & λοιπους συγγενεις (star system !). P.S. (την Λαμπιρη δεν διαφημιζες;) :-)
φιλαλήθης Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2006 10:30 μμ
"...αλλά εγώ είμαι μπλόγκερ όχι δημοσιογράφος..." Έχουν μαλλιάσει τα δάκτυλά μου ,ρε συκοφάντη ,να πληκτρολογώ ΑΥΤΟ ακριβώς που είπες πιο πάνω. Άλλο blogger και άλλο δημοσιογράφος!Άλλο blogger και άλλο δημοσιογράφος! Τώρα άν όλοι αυτοί που η ματαιοδοξία τους είναι μεγαλύτερη της ανιδιοτέλειά τους ,απλώς ΔΕΝ είναι πλέον bloggers! Θέλω να πιστεύω πως παρόλο το ονόρε ,λογω της "βραβεύσεώς σου" ,δεν θα σε επηρεάσει και δεν θα εκδώσεις βιβλία ,δεν θα βάλεις διαφημήσεις και δεν θα βγείς στην Λαμπίρη. Όχι πως είναι κακό αλλά προσωπικά θα προτιμούσα τον συκοφάντη ,τον φιλαλήθη ,τον πιτσιρίκο ,τον τιλλ όπως τους ξέρω. Αυτό βέβαια είναι άσχετο με το θέμα αυτό καθεαυτό ,στο οποίο η άποψή μου είναι οτι ορισμένοι νιώθουν την καυτή ανάσα (χωρίς λόγο φυσικά) των υγιών bloggers διότι οι τελευταίοι είναι ακόμα αγνοί ,ανιδιοτελής και σε πολλές περιπτώσεις με καλλίτερη πένα απο αυτούς. Θα ηρεμήσουν μόνο αν καταλάβουν πως αν οι bloggers προσπαθήσουν να τους ανταγωνιστούν ,θα πάψουν να είναι bloggers any more!!! Μέχρι τότε όμως ο φιλαλήθης θα συμπαραστέκεται στους bloggers και όπως έκανε και με τον κ.Τσιπρόπουλο και τον funELL ,θα κάνει και για τον πιτσιρίκο.
Σπύρος Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2006 11:06 μμ
η Ελευθεροτυπία τον τελευταίο καιρό παίζει άσχημα παιχνίδια εξουσίας. Κάποιους ενόχλησε ο πιτσιρίκος και έδωσαν εντολή στην "Ε" να τον χτυπήσει.
Vrennus Τετάρτη, 20 Δεκεμβρίου 2006 1:01 πμ
Σιγά τα ωά Συκοφάντη κλπ. συσχολιογράφοι, σιγά τα ωά. Η κα Χατζηαντωνίου έγραψε απλά ότι ο αγαπητός μας «πιτσιρίκος» δεν γράφει πια τόσο εμπνευσμένα όσο παλιότερα. Κι αυτό είναι αλήθεια. Κι έδωσε κάποια εξήγηση γι' αυτό, σωστή, λάθος, αποδεκτή, απαράδεκτη, σε καμμία περίπτωση συκοφαντική. Αυτό και τίποτε περισσότερο. Μην τρελαθούμε εντελώς κι όλας!
Antifonitis Τετάρτη, 20 Δεκεμβρίου 2006 4:19 πμ
Sykofantis ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι η κ.Χατζηαντωνιου "συκοφαντει" τον Πιτσιρικο και γιατι πρεπει να ζητησει και συγνωμη απο πανω.
Την αποψη της λεει για τον Πιτσιρικο και μπορει να λεει οντως και μπουρδες (μπορει και να μην λεει)
Γιατι ομως τον "συκοφαντει" θα ηθελα απο εσενα που εισαι sykofantis bastouni να μου εξηγησεις.
Υellow Rose: ...kai exei kai anoikta sxolia oxi san merikous merikous..." Σαν τον Πιτσιρικο ας πουμε;
aggelos-x-aggelos Τετάρτη, 20 Δεκεμβρίου 2006 11:15 μμ
Το συγκεκριμένο άρθρο δε νομίζω ότι κάνει κριτική. Είναι σκέτη συκοφαντία ανθρώπου που έχει ζηλέψει πολύ έναν άλλο. Εκτός αν έχει στοιχεία που δεν μας λέει
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ